Känguruchicks





Hejdooo Stockhome

06:48 ▲ 23 april 2014
Ni frågar mycket om vad som händer här jag vet. Men det är så himla svårt och ta sig tiden till att verkligen sätta in er i vad som händer här. Man vill ju verkligen ta vara på tiden.
Men nu ska jag försöka uppdatera er på vad som hänt.
Frida har både hunnit komma och gå. Spenderade en vecka tillsammans innan hon drog vidare upp mot östkusten.
Jag och alla andra har även hunnit flytta ut ur vår älskade älskade lägenhet. Drog mig istället vidare ett kvarter bort till våra kära grannar där jag nu lever och frodas. Trivs himla bra, men känns så galet sjukt att tiden på Clowes St nu är ett skrivet och avslutat kapitel. Har haft det så otroligt fint att det inte går och beskriva.

Min framtidsplan har i övrigt ändrats. Stannar kvar i Melbs den sista tiden och jobbar istället för att dra på farm. Känns så himla rätt. Vill suga musten ur denna stad innan jag åker hem om SJU VECKOR. Att komma hem igen lär nog vara det sjukaste jag kommer vara med om. Men ska bli himla mysigt och gosa om alla igen.

Vardagen kantas nu av myskvällar med pizza och serier, museumbesök, utnyttjande av min kåmpiz bastu och pool, bus med roomisarna och massa annat fint. Carpe diem. C ya soon Schweden.

Sista Somewhere på ett tag. Herregud vad dessa kvällar kommer representera tiden här.


Avslutnings-grej-brunch med Kalleman. Vad ska jag göööra utan daej??



Har i stort sätt en ny garderob pga så mycket kläder boysen glömde/lämnade, hähä.

Kommentarer
farmor

Förstår Emma att du vill ta vara på tiden som är kvar. Skoj för dej att ha jobb där du är så du kan njuta tiden ut. Sju veckor är lång tid här tills vi ses, men för dej förstår jag tiden går fort. Ha det så jättehärligt gumman Kram o puss

09:34 ▲ 24 april 2014
eva

Har tittat på dina sista bilder och läst.Linköpingsväder idag mulet och regn.

19:15 ▲ 30 april 2014

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Trackback