Känguruchicks





Join the joyride

10:44 ▲ 06 mars 2014
Howdy mates!
Frida här. Har sen en vecka tillbaka övergett Australien för ett tag och begett mig till Nya Zeeland. Ska resa runt i en campervan här på södra ön i tre veckor tillsammans med Anne-Sophie från Belgien och Joachim från Tyskland. Efter det ska jag och Anne-Sophie irra runt på norra ön i två veckor.
 
Kan säga att vi inte haft så mycket tur med vädret förrän igår när vi kom till Queenstown. Har också blivit drabbade av försenat bagage, strömavbrott och storm med spöregn (vi sover i ett tält uppe på biltaket). 
 
Finns så mycket jag kan berätta, händer nya saker varje dag. Tror dock inte jag ska dra upp allt här. Ni kommer aldrig orka läsa det. Så därför ska jag sammanfatta med lite bilder från mobilen. Finns inte så många bra tyvärr eftersom jag införskaffat mig en proffskamera som jag låtsas förstå mig på.
 
























Det får räcka för er. Nästa uppdatering 48 november 2180. Och nejdå Roxette med joyride var inte första låten vi drog igång idag när vi fixat sladd till radion idag. Nej nej...
 
Nu ska jag sova. Blir en låååång dag imorgon med vandring i tio timmar. Hoppas på att jag överlever så jag kan åka båtturen i Milford Sound på lördag och ösa bilder på vattenfall (LÄNGTAR!!!). God natt familj, vänner och dom jag känner!

Kommentarer
Emmas kära mamma

Ser fantastiskt ut! Ha det så bra! Kraaaam

Svar: Ja det är jättefint! Försöker njuta så mycket jag kan
Kraaaam på dig
Emma

18:16 ▲ 07 mars 2014
kajsa timm gustafsson

kul med alla fina bilder hoppas du får det mysigt ,det är lite annorlunda än Melbs kram kajsa emmas mormor.

11:48 ▲ 08 mars 2014
eva

Hej Frida! Vilka fina bilder du tagit, hoppas du får en fortsatt trevlig vistelse. Eva.

18:31 ▲ 08 mars 2014

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Trackback