Känguruchicks





Starstruck på jobbet

07:40 ▲ 22 januari 2014
Hallå där Frida här!
Tänkte bara berätta (skryta) lite om vilka häftiga stammisar vi har på jobbet. Ni vet tennisstjärnan Novak Djokovic, han hade långlunch och tack vare honom har jag nu fått erfara en starstruck kvinna i 50-årsåldern och att smuggla ut en kändis genom bakdörren. Ni hör ju bara hur spännande det var!

En av finalisterna i big brother som alla tjejer är helt galna i har varit här på fika.

Haha flinar fortfarande åt tjejen jag serverade som inte visste vad hon skulle ta sig till och de två mammorna som inte ens visste vem de blev exalterade över.

En grupp footie-spelare kommer hit nån gång i veckan. Med träningskläder på sig. Skitsnygga är dom och spelar i den professionella ligan. Ja ni hör ju hur insatt jag är i sporten men häftigt ändå. Dock pinsamt när Aly hela tiden påpekar hur snygga de är så jag går och rodnar. Men men killarna får sig ett gott skratt iaf!

Juste idag hade vi en photos shoot här med. De förbereder sig inför en stor catwalk visning nästa vecka. Har kag sagt hur ful man känner sig när man är omringad av 20 snygga modeller??


Kommentarer
Emmas mamma

Inte då! Du är så snygger!

22:19 ▲ 27 januari 2014

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Trackback