Känguruchicks





3 mars (REDAN MARS??)

04:43 ▲ 03 mars 2014
Inleder detta inlagg med att reda ut vad som verkade vara ett litet missforstand fran det forra inlagget.
Hemfard har alltsa INTE riktigt statt pa kartan. Menade mer om jag ska stanna har i Melbs lite langre, eller aka pa farm, eller vad jag nu skulle gora. Sa andas inte ut Sverige, vi ses inte an pa ett tag.
 
Men ja, Frida har nu alltsa akt. Ar JATTETOMT utan henne wah. Dock inte i lagenheten eftersom vi har en tysk tjej som tagit hennes plats. Ar en himla rotation i hushallet just nu, eftersom att aven Stina och Fanny flyttar ut. Sa deras platser tas av tva nya tjejer, som kom med tysken (eller om tysken kom med dem). Dock kan dessa tva svenska (lang historia om varfor som far dras en annan gang). I varje fall kul med lite english (och ett battre stadschema an vi haft hittills)
 
Har inte hort natt av var lille Fritata an, men kan inte tanka mig annat an att hon har det grymt.
 
Efter att ha sagt adjo till damen i fredags vandrade jag hem till ganget som ville pigga upp och sa da korde jag, Kalle, Adam och Emelie ett egengjort Alias (aka Med Andra Ord). Slutresultatet behover inte namnas, men Kalle, min lagkamrat, var samst.
I lordags fortsatte vi spelandet for jag och Emelie gjorde ett helt eget spel som vi korde med Adam. Gick i stort satt ut pa att man hade olika uppdrag pa varje ruta (t.ex. charader, gora ett bus, nomenome, o.s.v.). Man lar sig sa mycket nya satt man kan spendera sin kvall pa har nar man inte har allt nara till hands som hemma.
 
Igar drog jag och Kalle till Chapel St och hangde med Stina. Traskade lite och glodde i affarer. Sen drog vi hem till oss och spenderade kvallen med filmmys.
 
Hoppas ni har det grymt hemma, och inte saknar mig (inget oss langre, buaahhh) allt for mycket!
 
Le old pic

Kommentarer
kajsa timm gustafsson

det är klart att vi saknar dig, emma pemma päronpuff. Men jag vet att du har ditt drömäventyr, så jag håller ut och längtar till jag får krama om dig igen. Så fixa lite farm så ses vi till sommaren, pussar i mängder din mormor

Svar: Saknar dig med!! Puss
Emma

07:43 ▲ 03 mars 2014
farmor

Saknar dej? Kan väl ingen tro. Joo massor. Glad för din skull att du har det bra. Kram från din gamla Farmor

06:23 ▲ 04 mars 2014
eva

Hej! Här i Ekängen går det sin gilla gång: jobba cykla till och från stan lite tv och sen sova.Våren är på gång det kvittrar lite överallt i buskarna,tussilago har kommit upp. kram EVA.

18:43 ▲ 05 mars 2014

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Trackback