Känguruchicks





Senaste dagarna

09:37 ▲ 28 april 2014
Hajhaj! Har den spenderat den senaste tiden med en jäkla massa häng med mina roomies.
Jag, Emelie och Felicia gjorde comeback på Somewhere i onsdags då vi raveade loss stället som på den gamla goda tiden. Lyckades hålla oss borta en vecka. Men det var inte alls riktigt det samma utan Kalles lena stämma.
I torsdags gick vi till Richmond för att hyra film och handla. Mosade på oss med första säsongen av 24, tacos och en jälla massa chips.
I lördags drog jag, Emelie och Jeff in till stan för att kolla in en av alla de miljoner gratis utställningar som finns här. Kollade på nån mystisk fotoutställning av en kines som vi inte alls förstod oss på. Gick sen vidare på jakt efter ett mysigt café som är helt omöjligt när man är inne i CBD. Älskade CBD (som är själva cityt) de första veckorna här men herregud förstår inte charmen jag såg då. Det är bara packat med souvenirshoppar, asiater och restauranger med överpris. Tacka gudarna ska ni veta för South Yarra. Borde nån gång slänga in en Melbourne-guide här. Vore la nice om nån random stackarna skulle råka svira förbi??
Igår tog vi en sväng förbi Ikea för att äta kanelbullar och varmkorv. Sen åkte vi vidare in till stan för att kolla på när Emelies kompis hade dance battle. Alltså SÅ duktiga. Hatar och kolla på när folk dansar för man känner sig så himla värdelös.
Idag är jag inne i stan (igen??!) för att gå in på en travel agency och fråga ut dem om Fiji och om en timme ska jag möta upp tjejerna för att gå på bio. Har nog aldrig gått på bio så mycket som jag gör här, men man måste ju utnyttja att det bara kostar 40kr.

Kommer
Sakna
Den
Här
Stan

Me and Stina // Me and Felicia and Emelie

Me and Jeff and Emelie // Me and Jeff


Me and Felicia and a cat // Me and Sofia and Sandra and Felicia and Emelie 

Kommentarer
farmor

Hej gumman Du lever lyxliv Emma Härligt låter det Ha det gott tjejen Kram från Farmor

17:53 ▲ 29 april 2014

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Trackback