Känguruchicks





Besök från väst

13:14 ▲ 25 januari 2014
Ännu en vecka har passerat och ganska guld värd har väll den varit.
Tidigt i måndags morse kom Ellinor och jag mötte upp henne kramandes och lite bölandes i city. Åkte hem och presenterade henne för vännerna, och efter det har bara tiden passerat.
Vi har varit på bar och druckit öl-jugs för 6 dollar. Vi har hängt med Kalle och spelat gura (bidrog sjukt mycket med min lena röst). Vi har hängt vid floden med grannarna och lekt lekar. OCH SÅ VIDARE.
Inatt kommer resten av gänget hit och imorrn är det australia day vilket är typ större än nyår. Vissa jobbar och vissa ska på Avicii. Tills dess får jag underhålla mig själv men en är la ingen främling för det.

Bild från Brunswick St när vi var där igår och gjorde ett shoppingförsök.

Nu har vi precis varit här inne i city och käkat lite sushi. Snor lite internet i väntan på tramen, sen är planen att gosa ner sig framför en film. Ahhh bästismys som jag saknat dig (man klarar sig uppenbarligen inte så bra på bara 1/4 bästisumgänge, behövs minst 1/2, ni andra två får dock mer än gärna ansluta)

Over and out från er bästa Emmish.

(Förresten vill ni höra Ellinors sida av saken kan ni gå in på hennes blogg ellinorsaventyr.blogg.se. Hon är antagligen bättre än mig på bilder)

Kommentarer
farmor

Mysigt Emma. MEN vad jag saknar dej KRAM

Svar: Saknar dig med! Kram
Emma

18:23 ▲ 25 januari 2014
kajsa timm gustafsson

kul att ellinor kom på besök. Vi var hos nattis igår vi hade Edwin med ossoxå. Innan vi åkte hemåt var vi på hageby centrum, blev dock en besvikelse, köpte dock 12 nys vardagsglas från lagerhaus. puss bästa emma, längtar tills du kommer hem MEN ha det så bra. Pussar i mängder. din mormor.

Svar: Ja jätteroligt är det! Åh vad kul det lät. Tur att du hittade nånting i alla fall. Saknar dig massor världens bästa mormor
Emma

09:32 ▲ 26 januari 2014
eva

Hej Emma. Har semester denna vecka,tar det lugnt ute och går har varit på bio.På Torsdag träffar jag mormor ska på spa i Tranås. Kram Eva.

Svar: Gud vad trevligt det låter! Kram Emma
Emma

17:57 ▲ 27 januari 2014

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Trackback