Känguruchicks





Sweden here I come (typ)

03:00 ▲ 21 mars 2014
Hejsansvejsan! Det har inte hant sa mycket sedan sist, rullar pa med farmletandet. Kanns saaaaa sjukt att snart aka harifran. Sa himla mixade kanslor. Kommer sakna alla manniskor sa himla mycket, och likasa Melbourne. Men pa natt satt ar jag klar och redo for nasta aventyr.
 
Forresten ar jag mitt uppe i ombokandet av hembiljetten. Storsta angesten nagonsin att forsoka bestamma ett datum sahar tidigt, men nu jaklar har jag ett datum kirrat. Aker antagligen fran Sydney den 9 juni, sa antar att jag ar tillbaka i Svedala den 11! Alltsaaaaa sa taggad.
Innan dess ska farmandet bli avklarat, sen har jag och boysen bestamt att vi ska motas upp pa Fiji nagon gang i maj och hanga dar i nagra veckor. Bada, sola, snorkla, surfa, skydivea, and so on. Vi ar sa galet taggade sa det vi slass om just nu ar en Fiji-reseguide jag hittade pa bibblan. Blir typ avundsjuk pa mig sjalv.
 
 
Igar tog vi med oss en boll till en fotbollsplan har i narheten och tanken var ju da att vi skulle spela fotboll med grannarna. Tack gode gud vart bollspelandet aldrig av utan det slutade med att vi satt i graset och lekte lekar istallet. Herreguuud vad jag kommer sakna detta South Yarra-kollektiv.
 
I veckan ar tanken att dra pa roadtrip langs great ocean road. Men min narvaro hanger pa om nagon i min kara familj kanner for och ge en liite tidig fodelsedagspresent, HEHEHE kom igen nu vet ju att ni vill, det enda som kommer kosta ar hyrning av bil och det ar inte ens dyrt. Skulle ni verkligen tillata er sjalva och ha pa samvetet att jag missar detta:
 
 
Asch tycker om er anda.
 
I mandags var det St Patricks Day och det firas en hel del har. Kalle drog med oss till hans jobb sa vi hangde dar hela kvallen och hade det nice.
En annan kvall hade vi mys. Kalle och jag vandrade till affaren och kopte tacos-grejer och hyrde en film. Sen kom Stina och det slutade med att vi som vanligt somnade i soffan.
Gud vad jag kommer sakna detta latsasliv. Puss.

Kommentarer
farmor

Hej Emma.Det ska bli såå gott att se dej igen,samtidigt förstår jag dina känslor. Du måste haft det underbart. Njut ännu mer av tiden som är kvar.Saknar dej gumman Ha det gott Kram o puss

17:21 ▲ 21 mars 2014
eva

Det kanske funkar att fira midsommar hemma i lilla Sverige?

Svar: Ja det ska jag absolut göra! Kram
Emma

19:33 ▲ 23 mars 2014
kajsa timm gustafsson

ha de nu så trevligt på eran road trip, Ta det lugnt på vägarna och stanna först innan ni tittar på utsikten. Jag hat tittat , den var verkligen maffig.pussar och kramar din mormor. <3

08:26 ▲ 25 mars 2014
eva

Bilderna var verkligen fina,hoppas ni kommer iväg och få se det i verklighet också.

Svar: Det fick viiiii! Kram
Emma

18:06 ▲ 25 mars 2014

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Trackback