Känguruchicks





Nytt år nya tag

06:11 ▲ 02 januari 2014
Hej gott folk där hemma. Frida här som tänkte berätta lite kort kort om mitt nyår. Jag drog till sydligare breddgrader, två timmars bilfärd, för att fira nyår i ett strandhus. Blev upphämtad direkt från jobbet av Alexandra, Maria, Josh och Michael. Vi festade till det och drog till en bar.

Dan efter hade vi tänkt dra till stranden med jetski och vattenskidor, ta en tripp till en ö. Dock förstörde värdet våra planer, som vanligt. Det spöregnade och blåste storm. Blev en chilldag med film, spel och mat istället.

Hoppas ert nyår var lika grymt och nu håller vi tummarna för ett superdupermegabra år!!

















Kommentarer
kajsa timm gustafsson

ooojjjj, lite avis sånt nyår skulle jag också vilja ha. Vi gjorde gratinerad hummer och drack vitt torrt vin till. Det var också trevligt, fortsätt och njut av ditt halvår, som kanske blir lite längra. Hur går det på bageriet?
pussar och kramar, din mormor. <3

Svar: Låter ju mysigt det med! Vet inte riktigt, de har inte hört av sig om mer tider... Kram Emma
Emma

10:59 ▲ 02 januari 2014
kajsa timm gustafsson

ett nytt försök, så trevligt och lite avis är jag för erat nåår, göran och jag gjorde gratinerad hummer och drack torrt vitt vin. Passa på och njut av ditt halvår, som kanske blir lite längre. Hur går det i bageriet? pussar och kramar din mormor. <3

11:09 ▲ 02 januari 2014
eva

Hallå dår borta! ledig nyårsafton. tonfisksallad på kvällen.Tittade på ett fint fyrverkeri somnade sen gott, för att väckas av väckarklockan kl.5.jobb 7-16. Må så gott Eva.

19:27 ▲ 05 januari 2014

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:



Trackback